ANTI KAKI-KAKI 'JACK'
JOM BUAT DUIT.....SENANG PUNYA CARA NAK DAPAT DUIT KLIK SINI [ CHURP CHURP]

Thursday, December 30, 2010

TAHUN 2010

Saat demi saat.Minit demi minit.Jam demi jam.Hari demi hari.Minggu demi minggu.Bulan demi bulan.Tahun demi tahun.

2010 bakal melabuhkan tirainya.Hanya tinggal satu hari lagi sahaja tahun 2010 bakal menutup tirainya.Sudah agak lama gua tidak menulis di dalam blog ini.Kira-kira ada jugak la dalam seminggu lebih.Gua sebenarnya dalam seminggu lebih ini ada la sikit sibuk dengan kerja-kerja rahsia la jugak.

Tahun 2010 ini banyak jugak la benda yang elok bagi gua dan ada juga benda yang tidak elok untuk gua.Semalam kita lihat pasukan bola sepak Indonesia gagal untuk merangkul sebagai juara di dalam final piala AFF SUZUKI 2010.Pasukan Malaysia berjaya mengalahkan pasukan Indonesia dengan aggregate sebanyak 4-2.

Tetapi apa-apa sekalipun Gua mengucapkan tahniah kepada Mohammad Nasuha pemain Indonesia yang memakai jersy no 2 dan juga kepada Muhammad Ridwan yang memakai jersy no 22 yang berjaya menyumbangkan gol buat pasukan Indonesia.Tidak lupa untuk diucapkan tahniah juga kepada Firman Utina yang memaikai jersy no 15 yang telah terpilih sebagai Suzuki Most Valuable Player.

Lu orang jangan salah paham ye.Gua bukan Anti Malaysia ye.Jangan salah paham pulak ye.Sepanjang final tersebut Gua tak miss untuk menonton.Final pertama yang diadakan di Bukit Jalil Gua ada datang sana untuk menonton perlawanan tersebut.Semalam Gua hanya berkesempatan untuk menonton di kedai nasi padang sahaja.Nak pegi Indonesia tak de duit lak.

Tahun 2010 ini banyak kejutan.Antaranya kejutan yang leh dianggap besar ialah kemunculan semula anak dah tak dare tua iaitu Ummi Hafilda.Ummi Hafilda muncul semula dengan ayat-ayat nye yang menyuruh abangnya Azmin Ali bertaubat dari menjadi pengikut Dato Sri Anwar Ibrahim.Ummi Hafilda yang muncul semula itu bukan muncul tangan kosong sahaja malah dia juga memunculkan satu blog fitnah yang di panggil srikandi7.

Macam fitnah jugak la yang disebarkan di dalam blog tersebut.Mungkin kemunculan semula Ummi Hafilda menandakan UMNO dan Barisan Nasional sudah tidak mampu lagi untuk menghadapi Pakatan Rakyat dan juga merupakan petanda besar di mana Pilihanraya Umum yang ke-13 bakal berlangsung tidak lama lagi.

UMNO dan Barisan Nasional ingat dengan memunculkan semula Ummi Hafilda maka Pakata Rakyat akan semakin goyah.Sorry la ye.Jangan harap la ye.Tahun depan bakal berlangsungnya pilihanraya Kecil di DUN Tenang.

Kita akan tengok kemunculan Ummi Hafilda ini akan membawa hasil atau tidak untuk UMNO dan Barisan Nasional di sana....

Tuesday, December 21, 2010

AKTIVITI TAHUNAN GILE-GILE PUNYE.......

Dah dekat seminggu Gua hari-hari asyik mengata si Minah sialan itu.Gua rase lu orang pun muak asyik bace cerite pasal si minah sialan ini.Lu orang semua dah baca cerite pasal si minah sialan ini start dari tahun 1998 lagi.Sampai la tahun ini iaitu 2010.Itu pun tinggal berapae hari je lagi nak masuk tahun 2011.

Baru-baru ini Gua ada pergi satu jemputan aktiviti malam bersama-sama dengan member-member lama.Ini la yang paling ramai sekali yang datang.Dan mereka yang ramai itu datangnya dah confem la dari kelas hidayah punye...

Aktiviti kami pada malam itu dimulakan dengan makan malam di sebuah restoran yang gua lupe namenya.Restoran tersebut terletak di shah alam berhadapan dengan sirim.Bukan setakat makan malam je pada malam itu tapi pegi main futsal dan melepak kat kedai mamak sampai pukul 5 pagi.
GILO.....

Terima kasih kepada BOTOL.Semoga ALLAH sahaja yang dapat membalas jasa ko.


Menu makan malam


Seteru dua ekor.....hahahahaha.....


Antara mereka yang hadir dari seluruh pelusuk Malaysia...


Masing-masing dah tak sabar-sabar nak makan....hahahahaha....


Megat dan Payin


Din dan Zufar....


Salah satu menu....ikan bakar.....


Menu wajib.....


Pencuci mulut....siapa punye tah....


Iqbal bajet Farid Kamil....hahahaha.....




Pinggan dan Mangkuk yang bersepah sana sini.....


Kek Birthday.....


Masa yang ditunggu-tunggu....


Gile lame masing-masing sudah datang semula.....


BIrthday Boy Faiz dan Iqbal.....




Time-time Futsal.....




Perokok baru Arip dan Hariz...


Lepak kedai mamak hisap shisha....Budak-budak UIA la ni yang ngajor.....hahahaha

Sunday, December 19, 2010

CEWEK SIALAN

video

LAYAN JE LAH.....
HAHAHAHA.......

Saturday, December 18, 2010

SURAT DARI MINAH SIALAN......

Semalam gua dah bagi lu orang semua tengok 11 helai surat yang telah ditulis oleh Ummi Hafilda untuk memfitnah Dato Sri Anwar Ibrahim.Keseluruhan surat yang di serahkan oleh Ummi Hafilda kepada Mahathir waktu itu berjumlah 22 helai keseluruhannya.Hari ini gua akan keluarkan baki lagi 11 helai itu untuk lu orang semua.

Tujuan untuk gua keluarkan surat ini bukanlah untuk tujuan memburukkan Anwar tetapi Gua sebenarnya ingin menunjukkan betapa jahatnya perempuan bernama Ummi Hafilda ini..





















Friday, December 17, 2010

SURAT MEMFITNAH DATO SRI ANWAR IBRAHIM.....

Ini adalah surat yang telah ditulis oleh Ummi Hafilda dan telah dihantar kepada perdana menteri waktu itu Tun Mahathir Mohamad waktu itu dengan tujuan untuk memfitnah Dato Sri Anwar Ibrahim.

Di sebab kan surat ini lah yang telah membuatkan Dato Sri Anwar Ibrahim telah dipecat dari jawatannnya sebagai Timbalan Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan dan juga dilucutkan jawatannya dari memegang jawatan Timbalan Presiden UMNO waktu itu.

Jika lu orang semua belum pernah lihat kandungan surat tersebut ini gua tunjukan surat-surat jahat daripada Ummi Hafilda itu.....

Keseluruhan surat minah sialan tersebut terdapat 22 helai.Hari ini Gua akan keluarkan dulu sebanyak 11 helai dan bakinya di kemudian hari....























Nantikan sambungannya......

Thursday, December 16, 2010

MINAH SIALAN.....

video

Wednesday, December 15, 2010

BERMULANYA PERANG........



Lu orang kenal tak dengan minah di dalam gambar di atas ni?
Gua rase lu orang semua kenal dengan minah di dalam gambar di atas ni.Gua dulu dah hilang panas baran Gua dengan minah ini.Tetapi dengan kemunculan semula minah ni membuatkan gua kembali terbakar.Kerana minah ini la baju putih gua bertukar kaler menjadi kuning dek kerana semburan air asid dari truck FRU suatu ketika dahulu.

Lu orang semua tidak terfikir ke kenapa minah ini yang telah senyap hampir 10 tahun lamenya ini kembali muncul semula.Gua ingat kemunculan nya semula ini untuk menebus dosa-dosa lama-lamanya itu.Tetapi gua silap.Minah ini muncul semula adlah untuk menambah kan lagi dosa-dosanya yang bagi minah ini dia rasa dosa yang telah di lakukan sebelum ini belum lagi cukup untuk nya menempah neraka kelak.

Yang gua masih lagi belum puas hati lagi dan masih lagi menjadi persoalan di kepala gua ini ialah kenapa minah ini secara tiba-tiba muncul kembali di zaman pemerintahan perdana menteri Najib ini.Kenapa minah tidak muncul di zaman pemerintahan Pak Lah menjadi perdana menteri.Itu yang menjadi persoalannya.

Adakah dengan kemunculan semula minah ini menandakan pilihanraya umum yang ke-13 bakal berlangsung tidak lama lagi?Mungkin juga.Apa yang gua rase dengan kemunculan semula minah ini Najib akan menggunakan kesempatan ini secukupnya-cukupnya untuk menentang Pakatan Rakyat di dalam pilihanyara umum akan datang ini.Mungkin juga Najib beranggapan minah ini adalah senjata yang paling berkesan untuk menjatuhkan kredibiliti Pakatan Rakyat terutama Anwar Ibrahim yang mana semakin hari semakin mendapat tempat di hati rakyat.

Najib juga pernah berkata di dalam perhimpunan agung UMNO yang mana dia akan mempertahankan Putrajaya itu dengan apa sekalipun untuk menghalang kemaraan Pakatan Rakyat ke sana.Adakah lu orang tau apa cara yang bakal di gunakan oleh Najib itu?
Daripada pandangan Gua, kemunculan minah ini adalah salah satu senjata yang bakal digunakan Najib nanti.Silap haribulan apabila tiba pilihanraya umum nanti minah ini akan diumumkan pula untuk menjadi salah seorang calon UMNO.

Ini tidak mustahil.Macam-macam boleh berlaku di zaman Najib ini.Najib akan menggunakan apa sahaja untuk menyekat Pakatan Rakyat.Tetapi cerita yang dibawa oleh minah ini sempena kemunculan terbarunya ini masih lagi menggunakan cerita lama.Oi minah oi...Rakyat dah bosan dengan cerita lama engkau itu yang tidak habis-habis mahu memfitnah orang sahaja.

Engkau ingat engkau itu baiak sangat.Lu orang semu mesti sudah menonton video yang gua upload sebelum post ini.Jiks lu orang perhati dengan teliti apa yang di cakapkan oleh minah ini di dlam video tersebut sebiji macam ustazah UMNO.Itu dari sudut telinga gua.Tidak tahu pula dari sudut telinga lu orang pula macam mane.

Panas Gua dengan bekas setiausaha PKR negeri Selangor iaitu Nazmi Rosli belum lagi habis, ini datang pula lagi seorang minah yang kononnya nak menjadi hero menawarkan diri untuk menjadi musuh gua.Kalo minah ini muncul untuk menjadi hero untuk menegakkan kebenaran tidak apa.Tetapi kemunculan minah ini gua akui minah ini sebagai hero.Kenapa pula Gua cakap macam itu.Sebab minah ini adalah merupakan seorang hero wanita untuk meneyebarkan fitnah.....
HAHAHAHAHA......

Tuesday, December 14, 2010

MINAH GILE MEROYAN....

video

Cakap dah macam ustazah...tapi benda yang paling senang tutup aurat pun blom leh wat lagi...Ini nak bongar kebenaran la konon...Lancau punye oarng...Lu orang fikir la sendiri....

Monday, December 13, 2010

SATU LAGI POSTING DARI BLOGGER UMNO YANG NGOK...

Hari ini Gua terbaca satu tulisan blogger UMNO yang ngok lagi.Dan yang menulis tulisan itu tidak lain dan tidak bukan sapa lagi kalau bukan si mamat Nazmi Rosli ini.



Mamat ni yang juga merupakan bekas Setiausaha Parti Keadilan Rakyat Selangor sebelum ini pernah mempertikaikan mereka yang bukan beragama islam tetapi tidak bertudung dan dia lupa untuk mempertikaikan mereka yang beragama islam tetapi tidak bertudung.

Semakin hari semakin terserlah kebodohan yang ditonjolkan sendiri oleh mamat blogger UMNO ini.Kenapa Gua kata kebodohannya semkain terserlah?
Hari ini mamat UMNO ini telah mempertikaikan pula mengenai bacaan doa yang dibaca oleh seorang YDP PAS di dalam Konvesyen DAP Pulau Pinang baru-baru ini.Apa yang pelik nya disini?
Bagi Gua tiada satu apa pun yang pelik terjadi dekat sini.Sepatutnya mamat UMNO yang mengaku beragama islam ini patut bersyukur di mana mereka yang bukan islam sudah berasa dekat dan faham mengenai islam.

Perkara ini terjadi ketika DAP dan PAS bersama di dalam Pakatan Rakyat yang hanya baru mencecah hanya beberapa tahun sahaja.Pernahkah perkara seperti ini terjadi di dalam Barisan Nasional yang telah wujud berpuluh tahun itu?
Pernahkah lu orang semua dengar MCA menjemput Ulama UMNO untuk membacakan Doa di dalam persidangan MCA?

Ini bermakna MCA sebenarnya lebih teruk daripada DAP.Walaupun kita dengar sebelum ini daripada pihak UMNO yang mengatakan bahawa DAP sebenarnya adalah musuh ketat kepada PAS.Untuk makluman perkara itu sebenarnya adlah fitnah semata-mata yang ditimbulkan oleh UMNO dan Barisan Nasional untuk melaga-lagakan parti-parti di dalam Pakatan Rakyat.

Ini telah terbukti bahawa DAP sebenarnya tidak memusuhi islam.Sekiranya DAP itu memusuhi islam, tidak dijemput YDP PAS tersebut untuk membacakan doa.

Lagi satu yang buat Gua panas dengan mamat UMNO ini ialah dia telah menipu rakyat Malaysia dengan mengatakan Saudara Hisamuddin Rais@Tukar Tiub tidak hadir di demo air Selangor tempoh hari sedangkan Saudara Hisamuddin Rais yang bersemangat menyeru rakyat Selangor untuk turun berdemo.

Dekat sini Gua nak cakap dengan mata kepala gua ini gua nampak Saudara Hisamuddin Rais di sana dan MINAQ JINGGO juga ada merakamkan gambar HIsamuddin Rais disana.Jadi nampak sangatlah mamat UMNO ni bongok.

Ni gambar Hisamudin Rais di demo air Selangor tempoh hari oleh MINAQ JINGGO..



Kat bawah ini lu orang leh baca tulisan mamat UMNO yang ngok itu yang terpaksa gua pertikaikan di atas tadi.

KLIK SINI....Pasal Saudara Hisamuddin Rais

KLIK SINI.... Pasal YDP PAS baca doa

Saturday, December 11, 2010

KETUANAN MELAYU....

Surat khabar UMNO iaitu Utusan Malaysia pernah menyebut bahawa orang melayu seharusnya meninggalkan Parti Keadilan Rakyat atau PKR kerana dakwanya PKR tidak mengutamakan orang bumiputra dan secara terang-terangan menolak ketuanan melayu.

Tetapi apa yang Gua nak jelaskan kat sini ialah orang melayu sebenarnya perlu meninggalkan UMNO kerana parti yang mengaku memperjuangkan melayu itu lah sebenarnya yang menghancukan melayu itu sendiri.Sebenarnya orang melayu hari ini sudah kene tipu degan pemimpin melayu sendiri.Tak percaya?

Pergi ke Lembah Pantai hari ini dan lihat apa sedang terjadi disana.Orang melayu sendiri yang mahu sabotaj orang melayu.Apa yang lebih teruk lagi surau yang bakal di robohkan oleh puk-puak UMNO ini tak lame di Lembah Pantai.

UMNO sepatutnya yang membuktikan kewujudan ketuanan melayu tersebut kerana UMNO merupakan sebuah parti yang mengangkat orang melayu dan juga memperjuangkan melayu.Bukan nya PKR.Asas perjuangan PKR adalah bukan ketuanan Melayu kerana PKR memperjuangkan nasib baik orang melayu, cina mahu pun india termasuk seluruh mereka di Sabah dan Sarawak.Tetapi UMNO sendiri yang gagal mempertahankan ketuanan melayu itu sendiri.

Jadi bagaimana UMNO boleh melenting sekiranya PKR menolak ketuanan melayu sedangkan UMNO sendiri memperbodohkan orang melayu itu sendiri.Cuba kita lihat betapa jahatnya UMNO ini bukan setakat orang melayu miskin sahaja yang ditipunya bahkan raja dan sultan pun mereka tipu.Jadi dimana ketuanan melayu nya itu ?

KONVENSYEN PAKATAN RAKYAT

Berbaki lapan hari lagi, persiapan Konvensyen ke-2 Pakatan Rakyat di Pulau Pinang 19 Disember ini telah masuk fasa akhir dengan hampir 80 peratus persiapan telah disempurnakan.Dua jawatankuasa iaitu Jawatankuasa Pengisian dan Jawatankuasa Penganjuran dan Pengelolaan sedang giat melaksanakan tugas-tugas akhir menjelang raptai penuh sehari sebelum program bermula.Menurut Pengerusi JK Penganjuran, Dr. Mujahid Yusof, konvensyen kali ini mensasarkan tiga matlamat besar yang mahu dicapai Pakatan Rakyat.

Pertama, mengukuhkan solidariti parti-parti dalam Pakatan Rakyat iaitu PAS-PKR-DAP.Kedua, mempamerkan keupayaan Pakatan Rakyat kepada seluruh rakyat negara ini melalui kejayaan yang telah ditunjukkan oleh negeri-negeri di bawah Pakatan Rakyat.Dan ketiga, membincangkan persiapan Pakatan Rakyat berdepan Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 yang disebut-sebut Mac atau April tahun hadapan.

Disamping itu, konvensyen kali ini juga katanya akan cuba melihat persepsi yang wujud dikalangan masyarakat terhadap Pakatan Rakyat akibat eksploitasi media Umno BN.Bagaimanapun ujarnya, perkara itu akan dilihat secara umum atas kapasiti Pakatan Rakyat dan bukan kepada parti-parti komponen PAS-PKR-DAP secara khusus.Beliau percaya, permasalahan dalaman parti-parti komponen boleh diselesaikan kepimpinan parti masing-masing dan tidak menjejaskan Pakatan Rakyat.

Konvensyen Pakatan Rakyat kali ini bakal menyaksikan seluruh kepimpinan utama PAS, PKR dan DAP berkampung bagi memberi nafas baru kepada penerusan perjuangan Pakatan Rakyat.Bukan setakat penyokong Pakatan Rakyat, malah seluruh rakyat termasuk pemerhati politik luar dan dalam negara sedang menanti apakah 'benda baru' yang akan dihasilkan konvensyen tersebut.Dalam pada itu, Pakatan Rakyat juga akan memperkenalkan slogan terbarunya, 'Ubah Sekarang!' yang akan dilancarkan pada konvensyen akan datang.

Selain konvensyen, beberapa program selingan turut dirancang bermula sehari sebelum konvensyen sehingga malam selepas selesai konvensyen.Sekurang-kurangnya tiga ceramah besar dijadual akan diadakan masing-masing di Balik Pulau dan Seberang Perai Selatan, menampilkan kepimpinan utama ketiga-tiga parti.Kesempatan pemukiman itu juga, kuliah-kuliah Maghrib di surau dan Masjid sekitar akan disampaikan pemimpin utama PAS dan PKR selain program kebajikan lain oleh DAP.Manakala kemuncak program adalah pada sebelam malam 19 Disember, iaitu majlis Pidato Perdana oleh Presiden PAS, PKR dan DAP dan penggulungan oleh Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Friday, December 10, 2010

LAGI CERITA DEMO DI PUTRAJAYA....

Tiga pemimpin mahasiswa yang ditahan polis selepas berjaya menyerahkan memorandum bantahan kenaikan harga barang kepada Jabatan Perdana Menteri telah dibebaskan jam 6.15 petang ini dengan jaminan mulut sehingga 23 Disember jika ada perbicaraan.Mereka ialah setiausaha Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM), Mohd Ridzuan Othman, pemimpin Gabungan Mahasiswa Islam Semalaysia (Gamis), Ahmad Shukri Abdul Razak, serta pelajar Universiti Malaya, Mohd Shahruldeen Ahmad Rosli.

Mereka ditahan polis selepas dihalang berkumpul di luar Masjid Putrajaya selepas selesai menyerahkan memorandum kepada wakil JPM, Datuk Abdul Moin Omar di pintu masuk JPM.Pada awal lagi polis menghalang mereka daripada mengadakan perhimpunan dan melaungkan sebarang slogan sebaliknya hanya membenarkan tiga daripada kira-kira 100 yang hadir untuk masuk menyerahhkan memorandum.

Namun dalam perjalanan ke JPM, mereka sempat melaungkan slogan 'Student Power' dan Shukri menyatakan rasa kesal kerana pihak polis enggan membenarkan mereka menyamnpaikan maklumat kepada rakyat menggunakan pembesar suara.Presiden Gamis, Ahmad Syazwan Hassan ditemani Presiden Solidariti Mahasiswa (SMM) Shazni Munir dan Ridzuan masuk menyrahkan memorandum.Sementara menunggu Abdul Moin, Syazwan sempat bercakap kepada media mengenai memorandum tersebut.

Ianya mengandungi empat tuntutan antaranya mahu gaji Menteri dikaji semula dan dikurangkan bagi mengurangkan kos pengurusan dan perkhidmatan awam.Gamis juga mahu subsidi barangan yang telah dipotong dikembalikan semulaserta menurunkan harga barangan asas (kawalan) bagi kemudahan rakyat.

Mereka juga mahu Menteri yang memberikan jaminan bahawa tiadanya kenaikan harga minyak tahun ini bertangggungjawab di atas jaminan yang dibuat itu selain mengkaji semula dasar berkaitan tenaga untuk menghasilkan satu dasar yang bersepadu memandangkan bahan bakar dan tenaga saling bergantung.

Selepas selesai penyerahan itu, mereka meminta kebenaran untuk berkumpul namun tidak dibenarkan pihak polis termasuk polis berpakaian preman.Difahamkan, Ridzuan ditahan ketika beliau meminta kebenaran untuk berucap diikuti Shukri yang cuba menghalang polis daripada menahan Ridzuan.Mereka dibawa ke Ibu Pejabat Polis (IPD) Putrajaya manakala Mohd Shahruldeen pula ditahan di hadapan IPD Putrajaya.

Minggu lalu, kerajaan mengumumkan kenaikkan harga petrol RON95 sebanyak 5 sen menjadi RM1.90, diesel naik 5 sen menjadi RM1.80, gas pula naik 5 sen menjadi RM1.90 sekilogram dan gula juga naik 20 sen menjadi RM2.10.Semua kenaikan itu dibuat di sebalik jaminan kerajaan bahawa tiada kenaikan harga untuk tahun ini.

Thursday, December 9, 2010

CERITA DARI DEMO DI PUTRAJAYA.....

Tiga pemimpin siswa ditahan selepas mereka mengadakan perhimpunan di luar Masjid Putrajaya untuk menyerahkan memorandum kepada Jabatan Perdana Menteri (JPM) kerana membantah kenaikan harga minyak, gas dan gula minggu lalu.Mereka yang ditahan itu ialah setiausaha Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM), Mohd Ridzuan Othman, pemimpin Gabungan Mahasiswa Islam Semalaysia (Gamis), Ahmad Shukri Abdul Razak, serta pelajar Universiti Malaya, Mohd Shahruldeen Ahmad Rosli.

Kedua-duanya adalah sebahagian daripada 100 pelajar yang berhimpun di situ. Pada mulanya dihalang oleh anggota polis untuk menyerahkan memorandum tersebut.
Kumpulan pelajar yang memakai baju berwarna hitam itu turut menerikkan slogan-slogan seperti "Kuasa Mahasiswa" ketika berkumpul di hadapan masjid tersebut.Bagaimanapun, kira-kira laima anggota polis menemui mereka dan meminta mereka bersurai.Seorang anggota polis memberitahu mereka tidak boleh berkumpul di situ atau mereka akan ditangkap.

Setelah berunding seketika, anggota polis membenarkan lima wakil pelajar tersebut menuju ke JPM yang terletak berhampiran masjid tersebut, untuk menyerahkan memorandum tersebut.Dalam memorandum tersebut, mereka menyuarakan rasa kesal dan kecewa terhadap kenaikan harga barangan baru-baru ini.Selepas menyerahkan memorandum tersebut pada kira-kira jam 2.15 petang, polis mengarahkan mahasiswa berkenaan bersurai.

Ketika itu, Ridzuan kelihatan bercakap dengan anggota polis di situ, difaham dia meminta kebenaran untuk berucap, tetapi dia ditahan dan dibawa menaiki sebuah kenderaan pacuan empat roda.Ridzuan dan Shukri kini ditahan di ibupejabat polis (IPD) Putrajaya. Mohd Shahruldeen pula ditahan di hadapan IPD Putrajaya.

Wednesday, December 8, 2010

Majlis akad nikah....




Kedatangan rombongan sebelah lelaki.



Masa nk akad nikah.





Sedikit jamuan..